En onsdagskväll

Vi var på en jättemysig restaurang ikväll här i San Jose. Den var uppbyggd ungefär som en food court med en massa olika kök som man kunde beställa sin mat från, fast istället för skräpig food court mat så var varje ställe riktigt fräsht och bra. Vi var ett stort gäng som åt och drack vin under fina lampor i trädet ovanför. Det börjar bli ganska kyligt här nu, och jag behöver, emot min vilja, köpa varma kläder. Det suger, eftersom jag ändå bara kommer behöva slänga dom om några månader, men det behövs! 
Nu är jag proppmätt och trött, och ska sova. Imorgon tänkte jag följa med Darcy till jobbet, för att se hur hennes dagar ser ut. Hon är lärare för utvecklingsstörda barn, så det kommer att minst sagt bli intressant!
<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha vad fel det känns att slutet av sista meningen blev förstorad. Anyways, ser mysigt ut!

2013-10-05 @ 17:33:19
Postat av: maria

berätta hur det var på hennes jobb :)

2013-10-18 @ 21:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0