Marina Del Rey & Venice

Igår gick jag från Marina Del Rey där tjejerna bor ner till stranden och bort till Santa Monica och gick runt i affärerna. Älskar den biten längst stranden vid Venice och Santa Monica! På kvällen var det dags för inflyttningsfest hos några kompisar till tjejerna, som pluggar på samma skola som dom. Det var en kväll i sann "college-anda" med beer pong och röda muggar. Det slutade med att Hayat stod och lagade linssoppa mitt i natten åt alla. Haha bra kväll! 
 
Idag har jag vart rätt trött (är fortfarande jetlaged!), men pallrade mig ut på en powerwalk i alla fall. 
Gick ner till marinan här i Marina Del Ray. Där var det fint, och fullt med lyxbåtar. 
Sen mot Venice Canals, vilket är typ det finaste stället ever. Så himla drömmigt med söta små hus, rosenbuskar och bouganvillor, små båtar och broar. 
Hittade drömhuset! Ja tack!! 
Sen gick jag till Venice Boulevard och köpte en kaffe.
Gick ner till stranden och drack mitt kaffe, innan jag började gå tillbaka igen. 
Jag vill också ha citronträd i trädgården!
 
Idag bokade jag busbiljett till San Jose på fredag, som ligger lite under San Fransisco, där jag ska hälsa på en kompis som jag träffade i Mexiko som bor där! Det ska bli kul!!
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Looks amazing. Och kul att du bloggar mera! :)

2013-09-27 @ 09:33:00
Postat av: Michelle J

DÖÖÖR!

2013-11-25 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0