HEJ!!

Som ni andra bloggare kanske har märkt så har det varit omöjligt att komma in på bloggen dom senaste dagarna! Men men , now i'm back!

Så dom sista dagarna på lovet (Lördag & söndag) låg jag basically och kollade på One Tree Hill och Gossip Girl. Gjorde inte mycket annat, men det var rätt så skönt!

Idag är det tisdag. Och jag är sjuk . IGEN! Det var ju inte längesen jag var as sjuk ! :( Men men ...

Jag var och dansade igår :) Det var kul , men jag var jätte seg och trött = eftersom jag är sjuk. Men jag ska visa en grej, som jag hittade på Ottos sida på Youtube!

Personen som har upsatt hår, vitt linne och grå kofta (gråa mjukisbyxor) är Jag!

Fast en tjej står för mig ibland, jag står nära väggen typ längst fram... aja
Hihi :)
Asså han filmade oss någon gång under terminen... Jag vet inte varför, men aja , iaf där har ni det :) En liten dansvideo på mig :D

Jag har inte gjort så mycket idag. Ska åka och handla med mamma, eftersom vi inte har NÅGON mat hemma. Har typ levt på yoghurt och honung de senaste dagarna. Men nu har ju mamma kommit hem så nu blir det normal mat igen.

image126

Gott ! <3

Jag är ledsen :( (för att jag är sjuk!) Haha när jag är sjuk så vill jag typ att alla ska tycka synd om mig. JAG HATAR ATT VARA SJUK! Mitt immunförsvar är sämst!
Jag fick en stor toblerone av min mamma (sånna där som finns på flygplatser) Och så sitter jag och dricker té med ingerfära. Det gör mig lite gladare iaf! Hoppas jag blir frisk snaart!

Things that make me happy!

See ya

Kommentarer
Postat av: Andrea

hum hum...toblerone? :P

2008-04-01 @ 13:33:43
Postat av: Johnny

Fan va ofta du ska bli sjuk då :O

2008-04-01 @ 17:36:51
Postat av: paula

Andrea: I know i know, i feel disgusting .. men men , så snart den är slut . då ska jag tacka nej till allt som har med godis/sötsaker att göra. I promise you. SEE i told you i would never become an anorexic!
Jhonny: RUB IT IN!

2008-04-01 @ 17:58:37
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0