HEJHEJ!

Jag har inte skrivit på några dagar eftersom jag har haft mkt för mig!! Vardagsstress med andra ord ! Jag har inte haft tid, så jag klämmer in ett inlägg nu , medans jag tar av mig sminket xD. Med andra ord = Multi-Tasking (göra flera saker på samma gång). Sånt som bara vi kvinnor klarar av ! ;)


I Måndags så började dansen igen (eller ja, det var öppet hus), vi (Jag , Aida, Nishat, Jennyfer, Lisa, Camille M.M ,det var jätte många där som ja kände) prövade på Streetdance. Först var det "vanlig" Street fr. 18.00-19.00, med en lärare som hette Otto. Han var jätte duktig och det var väldigt kul!
Direkt efter så var det StreetFunk fr. 19.00-20.00, också kul, men liknade HipHop Lyrical väldigt mkt (som jag gick på förra terminen) samma lärare (på alla 3).
Fr. 20.00-21.00 så var det Street LA Style . Det tyckte jag mest om av alla 3 :D och jag anmälde mig direkt efter. Till Street LA Style och Street på Torsdagar med min gamla lärare Karin ! =D KUL KUL ! Känns jätte bra att börja dansa igen! Since i LOVE it so much! Jag har verkligen saknat det !

Annat än att dansa de senaste dagarna så har jag typ pluggat, vart med madde( i söndags, vi tog FETASTE långpromenaden ! :D) , vart i skolan m.m.

Idag har jag Vart i skolan.. Slutade runt kl 15.00 och då så åkte jag till stan för att träffa Anna och fika! Det var värsta mysigt,  jag försöker tvinga med henne till öppet hus imorrn på street med karin ( since it's free) . Haha vi får se hur det blir. Vi fikade iaf på storken och satt där rätt länge och pratade och så ! :)
När jag kom hem så kollade jag på The Pursuit of Happiness med Will Smith och hans grymt söta son ! :) Den var jätte bra! Lite ledsam och så , men lyckligt slut ! I like !




Söta !

Nu måste jag gå och sova !!! Annars kmr jag aldrig orka gå upp kl 6.00 imorrn ! (Ifs orkar jag aldrig det men tvingar mig själv ändå:P) hahah

Godnatt ! ♥
Jag ska försöka hinna med att skriva lite mer även fast jag har mycket för mig!
<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag vill ha min zara t-shirt med text på tack.

2008-01-30 @ 23:41:38
Postat av: paula

cool , come and get it then . Come and SEE me !

2008-01-31 @ 16:16:43
URL: http://paulasimons.webblogg.se
Postat av: Aida Nalukenge

Paulaaa:)Du missade Dancehall:(Plus jag ska Tävla på fredag nästa vecka !!I Eskilstuna och du måste med allså du måste!!!!!!!

2008-02-02 @ 02:46:53
URL: http://nalukenge.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0