"never cancel plans with friends"

Hejsansvejsan
(hahah what) :P

Idag har jag vart hemma från skolan igen , och jag mår inte bättre! :( snarare sämre! This SUCKS ! Min hosta börjar fan bli läskig! Mamma tror att jag typ har lunginflamation , fast det tror inte jag .. det går säkert över snart... (FÖRHOPPNINGSVIS!)

Ikväll har jag typ inte gjort så mycket, varit med min mamma. Sen kollade jag på Angel Eyes med Jennifer Lopez. :) som jag har sett förut fast det var 100 år sen så jag kom inte ihåg så mycket!

Imorgon så ska Jag, Nishat och Michelle på tjejmiddag hos Jennyfer ! :) Det ska bli kul , så jag hoppas jag känner mig lite friskare då!!

Nu ska jag sova och hoppas på att det kommer någon trollkarl mitt i natten och trollar mig frisk . ( ..? )

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Angeleyes är faktiskt rätt mysig!

2008-01-22 @ 22:24:17
Postat av: paula

i knoow !! :)

2008-01-23 @ 19:18:52
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0