Once Again

Hej igen ...
Det känns som att jag har skrivit onödigt många gånger idag, men jag har ju vart hemma :P så det finns inte så mycket att göra ! hahah

Jag håller just nu på att bränna en skiva med partylåtar till Madde (i min klass)!! Till hennes tjejmiddag imorgon! :D Jag hoppas jag känner mig riktigt frisk då ! hahah . Det ska bli kul iallafall !

Hahah det skulle inte förvåna mig om jag fick typ bruuna tänder snart så mycket té som jag dricker nu när jag är sjuk! Idag har jag druckit typ 5 koppar , och samma igår, och resten av veckan. Men annars hostar jag så mycket, så det är ju bra eftersom det lindrar hostan! :)
Och så har jag lagt in lite john mayer på min mobil som jag nyss upptäckt ! :P (se inlägget nedan) hahah

HAHA idag så kom min brosha hem och hade köpt Guitar Hero 3. Han stog och spelade hela kvällen och trodde på riktigt att han var typ rockstjärna!! OCH HAN KÖRDE PÅ EASY! Då är man iallafall inte rockstjärna enligt mig! Han stog där och lekte cool och ba "Jag ska börja knarka och sluta äta precis som alla rockstjärnor...det är bättre för min karriär" . ...? what :P haha don't ask. Det var iaf lite kul !

Kommentarer
Postat av: A

guitar hero, är det kul? alla pratar om det

2008-01-24 @ 23:00:31
URL: http://metrobloggen.se/detskrivnaordet
Postat av: Andrea

Oh jag vill spela! Micke och hans kompisar brukar spela det men jag vågar aldrig vara med!

2008-01-24 @ 23:25:22
Postat av: paula

Andrea: haha andrea ärligt, Tror du att rasmus låter oss andra spela :P ?
A: Ja det är kul, eller jag har kört det typ 3 gånger men jag tyckte det! :D

2008-01-25 @ 22:23:05
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0