Lussebullar

Ser ni? Inte mobilbilder! Kamerabilder! Det visade sig att det bara var fel på minneskortet, och inte själva kameran! Pustade ut ganska rejält när det löste sig! Har varken råd eller lust att investera i en ny systemkamera just nu! Så himla glad att den funkar!
 
Jag och Andrea bakade ungefär en miljard lussebullar igår. Så kollade vi på julkalendern och åt så att magen nästan började jäsa (i mitt fall iaf!). Men dom blev himla goda och vi fick verkligen julstämning!
 
Idag när jag vaknade var det -17,9°C. Och då vaknade jag ändå ganska sent! Men solen skiner och himlen är blå, och allt är jättefint, så jag klagar faktiskt inte! Jobbar 15-21.30 idag och jag känner att jag kommer frysa ihjäl rätt rejält när jag går hem från jobbet, men men.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Fina bilder!

2012-12-03 @ 17:32:08
Postat av: Paula

Tack! :)

2012-12-03 @ 22:04:10
URL: http://paulasimons.webblogg.se
Postat av: Michelle J

mummma!

2012-12-09 @ 00:15:09
URL: http://demichelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0