Le Pain Quotidien

Hello, ligger i soffan medan Rusty ger min fot en dusch. Fattar egentligen inte varför hundar slickar på en, det lär ju inte direkt vara gott att slicka mellan någons tår!? Haha mysigt värre.
Igår var jag och pappa och åt på Le Pain Quotidien. Det är ett av mina favoritcafén utan tvekan! Love it! Jag brukade äta frukost där i Sydney.
image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Dom hade ett erbjudande med 2 courses för 48 Dhs, så vi började med soppa båda två.
image descriptionimage description
Jag åt Lentil and Lemon Soup som kom serverat i en "bread bowl" och pappa åt soup du jour som var kycklingsoppa.
image description
Till varmrätt åt pappa lax och spenat quiche som såg god ut.
image description
Jag åt "Fishermans pot" som var en helt underbar gryta med  lax, räkor och massa grönsaker. Sen var jag proppmätt och lite till kan jag lova.



Kommentarer
Postat av: Isabella

Skulle du kunna tänka dig jobba med det Mathilda är nere och jobbar med?

2012-03-04 @ 18:36:10
Postat av: Paula

Nja det tror jag inte. Inte i Dubai i alla fall. Ska jag jobba 6 dagar i veckan på en restaurang/nattklubb så skulle det vara på något ställe som jag verkligen verkligen ville bo på, och skulle offra vad som helst för att få bo där, vilket Dubai inte är för mig, för då skulle jag flytta hit. Men om det var exempelvis på någon ö i centralamerika så skulle jag Inte tacka nej!

2012-03-04 @ 19:22:58
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Michelle J

Men ååh skjut mig, vad gott!

2012-03-04 @ 20:07:40
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Paula

Michelle: det var Mega Gott! Jag fattar inte att vi inte åt på Le Pain Quotidien i New York! Bra priser och megagott!

2012-03-04 @ 20:20:17
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Yuuum. Älskar Lpq, har dock inte varit där sen vi var där! Ser otroligt fräscht ut! Mysigt att prata igår förresten <3

2012-03-06 @ 04:52:08
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0