En vecka

Hjälp vad fort en vecka går! Jag har jobbat, som vanligt. Men även hunnit med middag hos Anna, med Sanna. Det blev mycket resprat och ännu mer skratt! Dom är roliga dom! Sen har jag även vart i Stockholm och firat/sagt hejdå till Alice, som fyller 19 idag, och åker ut och reser i några månader snart. Behöver jag säga att jag är jätte avundsjuk?
Det enda jag lever på nu är 1. Att det är jul snart! 2. Att jag jobbar och jobbar och det kommer att löna sig. Jag behöver bara hålla ut lite till!
Idag blev min mobil stulen på gymmet. :( Visst, den senaste tiden stängde den av sig själv lite då och då, och levde sitt egna lilla liv, så jag försöker trösta mig med att den var påväg att gå sönder ändå. Då känns det bättre! Så jag är telefonlös i några dagar, så att ni vet.
Sen har jag noll blogglust nuförtiden, men inspirationen flödar inte direkt när man jobbar 9-10 timmar om dagen, och kommer hem och bara vill sova. Men det går ju i vågor det där.
 

Kommentarer
Postat av: marre

gymmet??

2012-11-13 @ 22:50:31
URL: http://mariakallmans.blogg.se
Postat av: Paula

Friskis

2012-11-14 @ 10:47:31
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0