Instaweek

Lite såhär har min vecka sett ut på instagram.

1. Påklädd med halsduk (typ det bästa med hösten!) påväg att fika med söta Andrea på stan. (Inte syster Andrea) 
2. Går till jobbet varje morgon, och när det inte regnar så är det superfint morgonljus som nästan känns magiskt! 
3. Läser Hunger Games böckerna som en galning. Innan jobbet. Efter jobbet. Varje lediga stund. Så himla spännande! Läste ut andra boken igår och började på tredje imorse! Vill aldrig att det ska ta slut! 
4. Körsbärstomat och fänkålssoppa toppat med getost och basilika, som var dagens middag. En utsökt måndagsmiddag om ni frågar mig!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Vem är Andrea? Tyckte också den bilden på trädet såg magisk ut. Told ya att du skulle gilla hunger games!

2012-10-16 @ 10:12:39
Postat av: Sofia

hahahaha "söta andrea (INTE syster Andrea)... haha jag som tyckte de va så gulligt att du skrev så om Andrea tills jag såg parentesen ;)

2012-10-28 @ 01:52:18
Postat av: Paula

Andrea: en tjej jag jobbade med på Sunnersta Herrgård.
Sofia haha men min Andrea är också söt!!

2012-10-29 @ 21:43:28
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0