Island life

Hej! Jag vet, sämst sämst sämst på att uppdatera. Jag är tillbaka på Caye Caulker. Jobbar på hostelet jag bor på, så jag har gratis boende. Med andra ord sparar jag sjukt mycket på att vara här. Men jag älskar det. Att komma tillbaka hit efter Antigua kändes typ som att komma hem! Antigua var vackert och en mysig stad, men jag saknade så himla mycket att gå runt barfota, hänga vid the Split (badstället här på ön med en reggaebar där alla hänger, solar, badar och kollar på solnedgången varje dag), äta färsk frukt varje dag, plocka kokosnötter och dricka/äta, och hänga här på världens skönaste hostel osv. Island life helt enkelt. Så därför åkte jag tillbaka. Jag kommer nog vara här någon vecka till och sen vidare till Honduras för att ta dykcert.
 
 Lite såhär har de senaste dagarna sett ut här. :)
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh herre så vackra bilder. Allt är så vackert, du är så vacker. Dör nu hejdå. Gillar framför allt snäckbilden, matbilden, du och snygg tjej, fint hår bakifrån vatten. Mumma. Ögongodis för mina drömmar. Blogga mer puss lövyous.

2013-02-07 @ 00:09:48
Postat av: Andrea

Och den med flättjejen och sista, om vi ska vara bildnördiga. Och hajarna och tatueringarna är ju pretty cool men de har jag ju sett!

2013-02-07 @ 00:12:13
Postat av: Paula

Åh tack :) vad söt du är!! Bra att det uppskattas för det tar en miljon år att ladda upp bilder. Typ en hel förmiddag, seriöst! :) Men jag ska blogga mer, lovar!
Och ja, det är jättevackert, förstår du nu varför jag stannat här ett tag? :)

2013-02-07 @ 14:42:31
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0