Mexico!

Yesss det funkade att ladda upp lite bilder! Här är några från flygresan och från första dagen på stranden med ett gäng svenskar från hostelet! Alltid lika vackert att flyga över Karibien, och stranden i Tulum levererar som vanligt! Den där första Coronan var så Sjukt nice! Corona är verkligen Karibien för mig!! Idag har jag mest hängt i hängmattan, men också tvättat och handlat lite!! Imorgon drar jag vidare till Belize med bl.a. några sköna aussies från hostelet! Fan, vill vidare till länderna jag inte varit i än, men det kommer. Och både i Guatemala och Belize så har jag ju bara varit på ett ställe, så jag har ju resten av dom länderna kvar att upptäcka! I'm excited!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh! Ser underbart ut! <3

2013-01-18 @ 06:09:05
Postat av: Paula

Det är det Andrea! Komsi <3

2013-01-18 @ 07:48:48
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0