Bella's Backpackers

Under min månad på Caye Caulker i Belize jobbade jag på hostelet Bella's. En av grejerna jag lovade att göra var en video till hostelets facebook sida, och ja, en video som kunde användas lite till att visa hur hostelet är osv.. Jag blev klar med den för några dagar sedan, och jag tänkte att ni kan ju också få se den. Och ja, mycket av filmmaterialet från min andra travel video är med i den här också, men den andra är ju mer en personlig video. Vilket den här kanske också är på ett sätt men men. Det är iaf en liten film om Bella's Backpackers, och stämningen på Caye Caulker i sin helhet. 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Mysigt det såg ut!

2013-03-11 @ 08:36:25
Postat av: Sara

Helt underbar film. Kan kolla på den om och om igen och drömma att jag är där..

2013-03-24 @ 15:32:46
URL: http://sarabaths.blogg.se
Postat av: Paula

Åååh tack fina fina du!!

2013-03-24 @ 20:32:31
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0